Tuesday 10 September 2019

My pepeha

Tēnā koutou katoa                  Greetings to you all 
No Aotearoa āhau        I am from NZ
Ko puketapapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 


Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea

Ko Halsey Drive te Kura                     Halsey Drive is my school 


Kei Tuhina o mua Toku papa kainga        Lynfield is where I live now


Ko Ian Hamblyn tōku koro           My Grandfather is Ian Hamblyn
Ko Lorraine Hamblyn tōku kuia          My Grandmother is Lorraine Hamblyn
Ko Glenn hamblyn tōku Matua      My Father is Glenn Hamblyn 
Ko Lisa Hamblyn tōku whaea       My mother is Lisa Greenwood
Ko Ben Greenwood tōku Matua Keke     My uncle is Ben Greenwood
Ko Esther Greenwood tōku whaea Keke     My aunt is Esther Greenwood
Ko Zara rāua  ko Malachi Greenwood āku tuakana    My cousins are Zara and Malachi Greenwood
Ko Marshall rāua ko fletcher rāua ko Cameron Martin āku tuakana  My cousins are marshall and fletcher and Cameron Martin

Ko James Hamblyn āku tuakana  My older brothers/sisters is James hamblyn
Ko Noah rāua ko Mackenzie Hamblynāku teina  My younger brothers/sisters are Noah and Mackenzie Hamblyn
Ko Georgia Hamblyn tāku ingoa                   My name is Georgia Hamblyn

No comments:

Post a Comment